15 October 2010

yippie!!

Salam mommies..

Ingat x entry saya ini? xcabar nak tunggu... Akhirnye sampai ke tangan saya dengan selamatnye petang semalam. Hehehe ini la dia barang2 tu...

Hubby balik dr kerja, terus saya tunjukkan sling baby tu.. Alhamdulillah x marah (sebab ini kali ke 2 saya beli) Lagi pulak saya kata pade nye, sok2 bila saya pilih barang dapur kat pasar, ayah boleh kendong baby dengan nih.. ngengenge..ok x sabar nak pi rayau. ececeh suka suki pulak yek..

Ade 2 parcel.. 1 dari LittleWhiz, 1 lagi dari DidaIjau.. Hah ape tu..?? Tunggu next entry.. ^__^



Ni dia barang2 dr LittleWhiz yg saya purchase awal minggu hari tu...
Baby Sling, Munchkin Fresh Food Feeder & Sleep Bra utk si ibu
Mari kita try bby sling nih.. Best

All for u dear.. little tomato.. muhahaha...


OK.. nak pi minum air & pump kejap.. Daaa..




Related Posts by Categories



1 comment:

  1. wah, pasni boleh bawa baby pkai sling baby. bonding plg kuat

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy