28 October 2010

Bag Coklat Itu

Salam petang hari ye..

Semalam si hubby ni berjaya merembat bag besar utk 1 malaysia, ehhh 1 family. Pi kat situ lepas balik kerja petang semalam.. Kebetulan MIL & adik hubby ada kat sini utk convo kat Putrajaya semalam. Saya & Hubby x dpt share convo tu sebab kami kerja, x dapat cuti la.. x pe yg penting pak jang dah selesai convo & dah kerja jugak.. ^__^

1st saya nak yg ini.. Pink color kan..


Tapi mrHubby x nak. Dia nak jugak yg warna tanah tu.. huhuhu x kisah la. Janji dah ade yg baru.. TQ hubby..


Beg baru ~ muat untuk kain baju kami sefamily


Ok.. saya ade gambar Luggage Trolley Bag dr Encek Gogel, suka33 cuci mata...


Bob Marley punye muka, klu abg sulung saya nampak maunye x kuar2 dr beg tu ;p

Wahhh jatuh cinta kat beg putih ni...

Sedikit aneh.. tapi layan je la...



Gambar bag yg kat bawah ni sumer pilihan hati ibu ini, alololo kiut nyer....



*


*


*



...pink...



...pink....



...pink...



...pink lagik...


Ok la... mane ayah nak bawak kite anak beranak nanti dengan beg busau tu??? hehehe luv u la ayah.. muaaahhhh



Ibu comel yg sayang korang..

Related Posts by Categories



2 comments:

  1. comel nyer beg..pasni boleh b holiday

    ReplyDelete
  2. @niedaKiutkan beg2 tu... hehehe rasa nak pi rayau... tapi x tau bila plan.. hehehe

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy