18 June 2010

~hati Munger2~

♥Salam mommies εïз..
 

Saya selalu ngelat nak drive keje klu Mr Hubby cuti ke, mc ke..,hehehe.. Tadi masa balik dr keje, saya mengekori berada di belakang lori comel cap MAGGIe... Lama saya perhatikan.. ooo 
advertisement tu bunyi nye cenggini "Home is never too far when your favorite dish awaits"
Teringat terus saya kat mrHubby..Dah hampir 6 tahun saya b'sama dengan nye yang kekadang saya rajin masak dan kekadang t'kurang rajin masak.. Sampaila satu hari MrHubby cakap ngan saya "ayah nak ibu je yang masak" sebab masa tu PA umah saya sediakan dinner sebab saya dah bekerja, lagi jugak saya sampai ke rumah dekat pukul 7pm...

Kata2 mrHubby tu terus tertusuk dalam hati saya...Sayu sangat. DAN lepas dr kata2 tu, saya dah rajin masak. Dah x dek kekadang dah walaupun 1 hari saya sempat sediakan 1 dish berat. Saya sayang mr Hubby ni...Semoga hati munge2 riang selalu..

 InsyaAllah...


hello kitty emoticon blush Pictures, Images and Photos





Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy