14 June 2010

~Random-s.u.k.a?c.e.m.a.s?~

♥Salam mommies εïз..

 Pagi tadi b4 pi keje, saya baru terperasan yang EBM untuk bulan 5 tinggal 9 bijik je...aduh..
Ingat saya sempat sampai ujung bulan... saya berhempas pulas mengepam mymilk sebanyak yang dapat.. Bulan ni dah confirm2 my tomato akan guna EBM bulan 6 punye.. o__O

Dengan itu saya mesti makan makanan yang m'buahkan hasil.. Taaraaa..
Air longan+kurma merah ni kena jadi minuman harian saya..
supaya.....
jadi banyak2 cam gambar atas tu..(Hasil tenusu saya hari ni kat tmpt keje).
 
 utk tomato saya ini~wink

Hari ini jugak saya berjimba bersama kawan baik saya Jenny kat KK Home yang baru di bukak kat Giant Kota Damansara.. Sempatla saya menyambar tea set ngan munge lavender..


Hari ni jugak birthday Abg Arman yang ke3 tahun...
mummyHaza wishlist..
1- Moga arman jadi anak yang baik..
2- Pandai panggil IBU not ABU-hehehe
3- Hati dekat dengan ibu..
4- Say NO to Diapers - walaupun hanye pandai BO atas lantai toilet.. 8)
5- Ibu, Ayah, Abg Irfan ngan Baby Eizlan sayang Arman..


 Sekian untuk hari ni....




hello kitty emoticon blush Pictures, Images and Photos


Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy