30 June 2010

`Penattt~

♥Salam mommies εïз..

Penat betul saya...huwaaa i'm having diaarhoea.. penat ulang alik ke toilet.. Angin berdansa kat dalam perut ni... huhuhu actually dah 2 hari stomach cramping...semalam start diarhoea..ni gara2 mata teringin nak makan sumer benda...huhuhu tanggung sendiri..Sian bby tomato saya..maybe effect sikit kat dia...nangis je... sian ibu tengok..meh bu peluk kuat2... biar angin perut bby pi kat ibu yek..Malam tadi bby tomato nangis sampai saya ngan hubby gilir2 kendong dia. Tup2 jam dah dekat 4 pagi..Huhuhu mata panda lagila ibu ke tempat keje nanti..


Ni style baru tomato saya nak tdo.. Sian bby saya..Hari ni saya dapat mc, so abg Arman pun kena mc jugak sebab hari ni abg Irfan pi ikut rombongan nursery ke zoo. Arman x boleh ikut sebab umur x da 4 tahun.. Klu dia pi nursery, nanti nmpk abgnye naik bas..meraung nk ikut pulak..

Ni abang Arman tengah isap susu..

Saya nak kasi bby tomato saya susu..nanti sambung lain cerita la..

ownReminder: Next time don't ever2 take nasi minyak again..c, tanggung sendiri..



  hello kitty emoticon blush Pictures, Images and Photos

glitter-graphics.com

Related Posts by Categories



2 comments:

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy