24 June 2010

~update diri sendiri~

♥Salam mommies εïз..

 Pk2..rupenye saya x ade time rehatkan diri setiap weekend.. Saya bersuka ria je.. Penat sangat rasa badan ni.. Saya nak m'update diri sendiri ape yang saya buat weekend sepanjang sy mula masuk keje..

29th-30th May - Kami balik kampung
5th-6th June - Balik kampung - dr Tapah terus ke Kuala Selangor- member hubby kawin.
12-13th June - Hubby bawak rayau ke Shah Alam. Ahad tu hubby demam sehari, so duk umah..
19th-20th June - Balik kg. Dr Tapah ke Yan, Kedah- merisik si Nurul untuk Pak Jang Is..

Dan minggu ini sekali lagi saya sefamily akan balik kampung sebab cousin hubby tunang..oooo.. lupa lak kg saya dgn kg hubby dkt sgt, senang kata satu poskot. So, bila balik kg wajib pi dua2 kampung.. hehehe...

Kami sama2 1 sekolah..
Kami sama2 dalam Persatuan Kemahiran Hidup.. (",)
Kami suka sama suka..
Kami kawan 10tahun sebelum akad nikah..
Kami...blablabla...

Saya sayang family comel saya.. Ini adalah wajah2 kekasih hati saya...



hello kitty emoticon blush Pictures, Images and Photos







glitter-graphics.com

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy