12 June 2010

~Rindu seorang ibu

♥Salam mommies εïз..

 Sebenarnye abang Irfan tinggal kat kampung sempena cuti sekolah..seminggu dah..
Wah,,rindu sangat saya kat anak teruna sulung saya ini. x dapat saya zahirkan betapa rindu saya saat anak jauh dari mata.. huhuhu Next week saya akan pulang ke kampung lagi untuk amik irfan balik ke sini & jugak menyebok meneman rombongan ke Kedah merisik si Nurul untuk pak jang....hehehe...akhirnye pakjang akan di kahwin kan... huhuhu.. pak jang adelah satu2nye adik lelaki mr Hubby saya yg x kawen lagi..


 Bosan sangat hari ni...Anak2 ngan mr Hubby tdo sambil tv jadi teman.. Minum petang untuk saya hari ni sementara nak keluar join dinner ngan vehicle grp mr Hubby -  lai sebijik + susu Omega 1 mug'
Jemput sumer.. yummy!

 Saya suka mkn buah lai sebijik2 cenggitu..x yah potong2 ya!


hello kitty emoticon blush Pictures, Images and Photos




Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy