15 June 2010

~oo my laling...~

♥Salam mommies εïз..

 Saya sayang awak la, laling... Petang tadi saya tengok swing bouncer anak saya sudah makin lemah bergerak.. sekali tukar bateri C x 4bijik hanya untuk 5 hari...hari ke5 tu memang dah kena buat CPR..

So, saya cakap kat laling a.k.a mr Hubby yang batt dah kong.. My laling dengan hidung tersumbat berusaha mencari lebihan adapter lepas charge moto abang irfan haritu...

wah sangat bergaya Take Along Swing saya ini setelah di adaptasikan dgn guna elektrik...No more batt c!! hoorey..

Layan la gambar anak tomato saya ini~ =P



 ...ni la adapter tu...



hello kitty emoticon blush Pictures, Images and Photos
glitter-graphics.com

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy