09 June 2010

~Bz Kerja?~

♥Salam mommies εïз..


Aduh busy sangat2 sejak dah start keje ni balik. Al maklumla Centre cute saya ni nak kejar itu ISO. Banyak SI n SOP nak di buat..Bertambah busy lagi saya mengepam mymilk untuk bby saya di rumah tu.. Alhamdulillah seharian saya di tempat keje dapat la 15-16oz...huhuhu ku suka.


Last 2 week saya dengan julung2 kalinye membuat passport di temani en suami untuk terbang July nanti.. kehkehkeh..En suami me'renew passportnye dah tamat tempoh. Kami akan pi b'2 jek. Anak2 kacang saya tinggal kat umah untuk kali ni... Ibu ngan ayah nak pi honeymoon balik.. Ehh silap2.. Ibu nak pi tengok tempat orang. Next time nanti bwk anak2 pulak yek..


Yang menjadi kerunsingan saya sekrg, boleh ke bawak mymilk on flight nanti? Cadangnye sy ttp MAHU mengepam untuk dibawak pulang Lagi pulak x pi lama pun..Xsanggup nak buang cenggitu jek nanti..huhuhu boleh ke?

myWish~nak sgt susu boleh bwk balik cni..huhuhu


hello kitty emoticon blush Pictures, Images and Photos 



Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy